Відділ освіти Кельменецької районної державної адміністрації

Використання засобів емоційного впливу на учнів

«Музика – це мова, якою розмовляє весь світ». Ці слова відомого американського поета Генрі Лонгфелло стали епіграфом робочого засідання районного семінару вчителів англійської мови, яке відбулося 26.03.2019 року у середній ЗОШ І-ІІ ступенів с. Вартиківці.

Учасники семінару працювали над цікавою та важливою темою «Використання засобів емоційного впливу на учнів (художньої прози, поезії, пісень, музики, живопису, художньої фотографії ) в навчанні англійської мови»,  тому що емоційний вплив на учнів значно сприяє підвищенню мотивації та розвитку інтересу школярів до вивчення іноземної мови.

Вартиковецька шкільна родина гостинно зустрічала учасників семінару- вчителів англійської мови, піснею «Зеленіє жито». Під час візитки учні розповідали про своє рідне село, а віршовані рядки та пісні на англійській мові свідчили про велике їхнє бажання вивчати англійську мову – такий важливий предмет у сучасному житті. 

Під час уроку англійської мови у 8 класі на тему «Музика у нашому житті» вчитель англійської мови Власова Тетяна Василівна продемонструвала такі види роботи: аудіювання, читання, мовлення з використанням записів музичних зразків та пісень англійською мовою.

Керівник районного методичного об’єднання вчителів англійської мови Андрущак Аліса Спиридонівна  провела майстер клас на тему : «Успішна реалізація концепції Нової української школи».

Шпарка Наталія Анатоліївна, вчитель англійської мови Кельменецького ліцею-опорного закладу надала інформацію про підготовку до ЗНО за результатами обласної науково – практичної конференції фахівців з галузі використання англійської мови.

Під час колективного обговорення учасниками семінару проаналізовано результативність  в ІІ і ІІІ етапах Всеукраїнських  учнівських олімпіад з англійської мови. Методист райметодкабінету  Паламар Таїсія Миколаївна звернула особливу увагу на роботу вчителів із здібними та обдарованими учнями.

Останнім етапом семінару було підведення підсумків роботи та прийняття методичних рекомендації для вчителів англійської мови, щодо використання засобів емоційного впливу на учнів (художньої прози, поезії, пісень, музики, живопису, художньої фотографії) в навчанні англійської  мови.



« повернутися до списку новин