Відділ освіти Кельменецької районної державної адміністрації

Семінар - практикум в ІРЦ

З метою вдосконалення системи, активізації роботи з упровадження інклюзивного навчання, підвищення рівня професійної компетентності, щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з ООП, проведено семінар-практикум з вчителями-логопедами, асистентами вчителя, асистентами вихователя на тему: «Роль вчителя-логопеда в організації освітнього процесу з інклюзивним навчанням. Асистент вчителя – ключова ланка в сфері інклюзії в закладах освіти».

Учасників семінару привітала директор ІРЦ Гричанюк Б.В., яка окреслила важливість командної роботи, фахової підтримки. Щоб легко спілкуватися, впізнати один одного запропонувала вправу «Знайомство». Для створення комфортної емоційної атмосфери, сприятливої результативності праці, виробили правила роботи у групі.

Педагоги створили вернісаж цікавих думок: - Биховська Н.А., асистент вчителя Кельменецького ліцею-опорного закладу, поділилася власним досвідом роботи на тему: «Співпраця асистента вчителя з вчителем та батьками».

- Бриндак В.В., вчитель-дефектолог ІРЦ, провела вправу «Яким повинен бути асистент вчителя, вихователя» і наголосила, що педагог має володіти найсвітлішими людськими рисами.

Зі знаннями справи включилися в роботу семінару:

- Радецька Н.Б., асистент вчителя Кельменецького ліцею-опорного закладу: «Практичні ідеї з організації роботи асистента вчителя в інклюзивному класі»;

- Левенець Г.М., асистент вихователя Ленковецького НВК (дошкільний підрозділ) поділилася досвідом індивідуальної роботи з дитиною з ООП;

- Камбур Т.К., вчитель-реабілітолог ІРЦ провела релаксаційну вправу «Дзеркало», яка спрямована на розвиток спостережливості, уваги, пам’яті, швидкості, витривалості;

- Дерда А.А., практичний психолог ІРЦ розкрила питання: «Особливості роботи з дітьми з ООП в умовах інклюзивного навчання та виховання». Цим самим підкреслила, що потрібно враховувати індивідуальні особливості та можливості кожної дитини;

- Гуцул С.В., асистент вчителя Росошанівського НВК, презентувала досвід роботи: «Організація інклюзивного навчання та виховання в закладі освіти»;

- Ніколаєнко Л.В., вчитель-логопед Росошанівського НВК, ознайомила присутніх з логопедичним тренажером «Дихальні вправи»;

- Антощук Н.В., практичний психолог ІРЦ, провела вправи: « Всі ми різні», «Склади вислів», які надихнули присутніх на креативне мислення, гарний настрій, додали віри в себе, які є невід’ємною частиною ефективної праці;

- Бриндак В.В., провела анкетування з педагогами, які працюють в умовах інклюзії, з метою визначення труднощів, проблемних моментів та надання методичної допомоги.

Також, педагоги обговорили окремі питання щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами та спільно з фахівцями ІРЦ, окреслили шляхи подальшої співпраці у створенні необхідних умов для повноцінного розвитку особливих дітей в умовах інклюзії.

На завершення семінару-практикуму директор ІРЦ провела вправу: «Діти - квіти нашого життя», які є найголовнішим скарбом нашого суспільства. І від того, як ми їх виховуємо, які зерна добра, справедливості, мужності ми в них закладемо, залежить не тільки їхнє майбутнє, а й майбутнє всієї України.

                    



« повернутися до списку новин