Нарада в ІРЦ
Сьогодні 13.09.2019 р. на базі Кельменецького ІРЦ відбулась нарада для асистентів-вчителів, вихователів , щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти Кельменецького району. Розглядались нормативно-правові документи: Постанова КМУ від 10.04.2019 №530 "Про затвердження порядку організації діяльності інклюзивних груп у ЗДО", Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 від 05.08.2019 №1/9-498.
Слухались питання щодо організації команди психолого-педагогічного супроводу, про освітні програми та навчальні плани для дітей з особливими освітніми потребами, типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей, які навчаються в інклюзивних класах та спеціальних групах.
Вчитель – дефектолог Бриндак В.В. ознайомила із особливостями організації інклюзивного навчання в закладах освіти району, методичними рекомендаціями щодо складання індивідуальної програми розвитку, веденням документації асистента вчителя, вихователя, їхніми функціями, обов’язками. Наголосила, що асистент вчителя, вихователя забезпечує соціально – педагогічний супровід дитини з ООП.
Вчителем – логопедом Бордюжан Л.П. було висвітлено питання про особливості комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей із загальним недорозвитком мовлення, а саме причини виникнення мовленнєвих порушень, рівні недорозвитку, напрями корекційної роботи. Надала поради, які слід використовувати у своїй роботі.
Практичні психологи Дерда А.А. та Антощук Н.В. ознайомили присутніх з особливостями роботи з гіперактивними дітьми та з дітьми з розладами аутистичного спектра.
Антощук Н.В. підготувала для асистентів вчителів та вихователів релаксаційні вправи та ігри на зняття напруги і наголосила, що у роботі з дітьми з ООП це є не менш важливим аспектом.
Дерда А.А. надала всім присутнім рекомендації щодо використання основних напрямків та форм у роботі з дітьми з ООП.