Відділ освіти, культури та спорту Кельменецької селищної ради

Ухвала серпневої конференції педагогічних працівників Кельменецької селищної територіальної громади

31 серпня 2021 року                                                          

 

Про підсумки розвитку освіти

 у 2020/2021 навчальному році та завдання

на 2021/2022 навчальний рік

 

1. Завершити підготовку закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до 2021/2022 навчального року та забезпечити безперешкодний доступ дітей з особливими освітніми потребами до будівель і приміщень.

 

2. З метою реалізації права кожної дитини на доступність і безоплатність дошкільної освіти вжити заходів щодо збереження мережі  закладів дошкільної освіти. Забезпечити підвищення професійного рівня педагогічних працівників ЗДО через проходження атестації, курсової перепідготовки, використання передового педагогічного досвіду.

 

3. Продовжити роботу над створенням нового освітнього середовища в умовах реформування освітньої галузі та задоволення освітніх потреб кожної дитини відповідно до її інтересів, здібностей, життєвих намірів;

 

4. Охопити навчанням усіх дітей шкільного віку, забезпечити кожній дитині рівний доступ до якісної освіти, економічні і соціальні гарантії для професійної самореалізації педагогічних працівників, розвитку матеріально-технічної бази закладів освіти;

 

5. Здійснювати контроль за виконанням навчальних планів, програм, станом викладання навчальних предметів, підвищувати організаційний рівень індивідуальної роботи з учнями, які готуються до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні, претендентами на нагородження медалями;

 

6. Забезпечити функціонування на належному рівні опорних закладів освіти;

 

7. Продовжити роботу щодо виявлення, підтримки обдарованої учнівської молоді та підготовки її до участі у всеукраїнських, міжнародних інтелектуальних конкурсах, турнірах, змаганнях тощо;

 

8. З метою недопущення росту злочинності, безпритульності та бездоглядності, інших негативних проявів серед дітей та учнівської молоді:

8.1. Спланувати роботу з підлітками, які належать до групи «ризику», спрямовуючи зусилля на формування здорового способу життя та створення безпечного учнівського середовища.

8.2. Продовжити взаємодію з усіма зацікавленими структурами (ювенальна поліція, служба у справах дітей тощо) щодо проведення профілактичної роботи.

 

9. Для посилення виховної спрямованості кожного уроку, тематичного заходу, освітнього процесу в цілому урізноманітнити форми і методи національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, активно залучаючи органи учнівського самоврядування.

 

10. Забезпечити підвіз учнів (в тому числі з особливими освітніми потребами), педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які проживають за межею пішохідної доступності, до місць навчання й у зворотному напрямку.

Здійснювати постійний контроль за цільовим використанням та належною експлуатацією шкільних автобусів.

Вжити заходів щодо своєчасної закупівлі пально-мастильних матеріалів для шкільного автотранспорту, придбання запчастин, страхування водіїв тощо;

 

11. З метою надання якісних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами:

11.1. Продовжити роботу щодо розвитку мережі закладів (дошкільних, загальноосвітніх) з інтегрованою та інклюзивною формою навчання.

11.2. При формуванні інклюзивних груп, класів забезпечити введення у закладах дошкільної, загальної середньої освіти посад асистента вихователя, асистента вчителя відповідно до вимог чинного законодавства;

 

12. Забезпечити соціальний захист прав і гарантій дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів;

 

13. Провести відповідну роботу щодо забезпечення закладів освіти селищної ради висококваліфікованими педагогічними кадрами у 2021/2022 навчальному році;

 

14. Забезпечити постійний науково-методичний та інноваційний супровід професійного розвитку педагогічних, керівних кадрів закладів освіти, зокрема, опорних шкіл, вчителів початкових класів та педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами;

 

15. Завершити підготовку закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період. Забезпечити ефективне використання енергоресурсів та запроваджувати сучасних енергозберігаючих технологій.



« повернутися до списку новин