Відділ освіти Кельменецької районної державної адміністрації

Районний семінар-практикум вчителів 3-х класів на базі Кельменецького ліцею – опорного закладу з теми «Впровадження інтегрованих уроків у початкових класах з метою стимулювання творчої активності учнів»

    IV засідання районного методичного обєднання вчителів 3-х класів відбулося на базі Кельменецького ліцею – опорного закладу.

   18 квітня 2019 року в Кельменецькому ліцеї – опорному закладі проведено семінар-практикум вчителів 3-х класів з теми «Впровадження інтегрованих уроків у початкових класах з метою стимулювання творчої активності учнів»

   Робота семінару була представлена трьома модулями. Теоретично-вступний модуль передбачав презентацію Кельменецького ліцею – опорного закладу «Хочемо знаннями світ наш дивувати…» за участю учнів 3-А та 11-А класів, теперішніх та колишніх учнів вчителя-методиста Перепічки Наталії Іванівни. Візитку закладу підготувала заступник директора з ВР Адамчук Тетяна Олександрівна. З вітально-вступним словом виступила методист РМК Грицик Анжела Володимирівна, наголосивши на ролі інтеграції в Новій українській школі.

   Педагогічний глосарій з теми «Методичні основи інтегрованих уроків у початкових класах» провела заступник директора з НВР Герман Руслана Вікторівна, акцентувавши увагу присутніх на особливостях перевагах та недоліках, формах інтегрованих уроків.

   Практичний модуль розпочала класний керівник 3-В класу, спеціаліст І категорії Демедюк Світлана Вікторівна, провівши інтегрований урок української мови й трудового навчання з теми: «Весна іде, Великдень закликає…». Українська мова. Систематизація та узагальнення знань з теми «Прикметник». Трудове навчання: Декорування виробів. Види декорування пасхальних яєць. На уроці діти створювали асоціативний кущ, добирали синоніми та антоніми до прикметників, утворювали речення, визначали члени речення, встановлювали звязок між словами, визначали граматичні категорії прикметників, складали сенкан (індивідуальна робота), працювали в групах, виготовляючи писанки, крапанки та мальованки. Сформувавши великодній кошик, подарували всім присутнім смаколики.

   Інтелектуально-пізнавальну гру з елементами інтеграції «Великодній розмай» в 3-Б класі провела вчитель-методист Голяк Ольга Григорівна. Обєднавшись в групи, учні разом виконували завдання конкурсів: «Назва команди», захист назви «Словограй», «Кошик знань», «Угорський кросворд», «Парасольки», «Дизайнери». Учасники семінару також взяли активну участь у розгадуванні угорського кросворду. Під час заходу учні 3-Г класу інсценізували легенду про писанку, підготували усний журнал про особливості писанок кожного регіону України, памятники писанці в усьому світі. Підготувала учнів класний керівник, вчитель-методист Чекмак Марина Флорівна.

   Досить цікавим і динамічним став майстер-клас з використання LEGO на уроках в початкових класах «Навчання по-іншому», який провела вчитель 1-А класу, старший вчитель Ткач Світлана Володимирівна. Педагоги, граючись, навчалися працювати з 6 цеглинками на уроках української мови, математики, «Я досліджую світ». Окрім позитивного настрою від успішної роботи, вчителі збагатилися технологіями та способами використання LEGO на уроках.

   І на завершення модуля практичний психолог Корній Світлана Петрівна провела тренінгові заняття «Психологічний супровід інтегрованих уроків-проектів».

   Під час завершального дискусійного модуля сформовано портфоліо семінару-практикуму: аналіз, підсумки, враження, обмін думками; методичні рекомендації.

   Сповнені неповторних вражень учасники семінару були щиро вдячні організаторам за теплий прийом.



« повернутися до списку новин